Nak Souvenier best?

SIAPA BAKAL PENGANTIN?.. TUNANGAN?

BAGUS JUGA DIA BERKONGSI PENGALAMAN MAJLIS PERKAHWINANNYA.
PERKARA YANG DIA RASA TAK PERLU MASA WAKTU KAHWIN TU.
SEKARANG NI KAN SEMUA NAK IKUT TREND..
JADI
BAGI SESIAPA YANG BAKAL KAHWIN, DENGAN BACA ENTRY DIA NI BOLEHLA DAPAT SEDIKIT SEBANYAK PANDUAN YE..


Andai dapat ku undur masa..
  • Taknak amik pakej kawin yang banyak sangat baju salinan tu
  • . Saya amik tau pakej tu. Alih2 saya tak pakai pun semua. Yela baju yang kita pakai tu kadang2 bukan sesuai dengan imej bertudung. Lagipun masa tu cam penat la nak make-up then amik gambar. Kenduri semua masak sendiri. So tu yang extra penat tu. Lagipun bukannya  ada profesional photographer. 
  • Nak amik gambar satu family
  • . Yup..saya takde gambar saya pakai baju pengantin dengan family saya yang serba kuning itu. Hal ini telah menyebabkan Sang Padli merajuk dengan saya seminggu. Dah tak boleh nak salahkan sape2. Sebab photographer yang kita tempah tu tak ingat (nampak sangat tak profesional) dan kami pun semua tengah sibuk melayan tetamu. Mak dan Abah terima menantu pertama maka tetamu yang datang pun memang luar biasa. Nak jadi cerita hujan lebat plak time kami bersandingwara tu.. Bila nak amik pun balik, badan saya dah macam tong dram sebab dah mengandung.. Alamatnya tunggu adik2 yang lain le jawabnya
  • Majlis Berinai
  • ... Takyah buat pun takpe. Penat pulak nak bersolek di malam hari dan menunggu semua sanak saudara menepung tawar.

6 comments:

amirah said...

hihihi...tau sape ni...er nurhafiz dh nak kawen ke?

:: My BeAuTiFuL wOrLd :: said...

betol :)

faraherda.razalan said...

Bagus utk dijadikan panduan bg yg bakal berkahwin....

Sy sokong komen amirah...

Nurhafiz dah kawen ke?

Hiks~

Anonymous said...

huhuhu... sib baek masa kawen tu pacik belah hubby sponsor baju...

cehhh,, bajet retis la sangat kena sponsor... hukhukhuk...

KuNanGKuNanG said...

mmg xsuka bab salin baju bebanyak tu..huhu

CIK PARO! said...

bagus jugak cdgn tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...